G-Dragon-ийн агентлаг K-pop-ын ирээдүйг тодорхойлох AI ба робот идолуудыг танилцуулна
K-pop салбар шинэ эринд хөл тавьж байна. G-Dragon-ыг төлөөлдөг Galaxy Corporation агентлаг хиймэл оюун ухаан (AI) болон робот идолуудыг танилцуулах томоохон төлөвлөгөөгөө зарласнаар хөгжмийн салбарт шинэ чиг хандлагыг эхлүүлэхэд бэлэн болжээ. Урьд нь шинжлэх ухааны уран зөгнөл мэт санагдаж байсан санаа өнөөдөр бодит тайз, бодит төслүүд дээр хэрэгжиж эхэлж байна.
Galaxy Corporation-ийн гүйцэтгэх захирал Чой Ён Хо ирээдүйд хүний идолууд, виртуал идолууд, робот идолууд зэрэгцэн орших экосистем бүрэлдэнэ хэмээн төсөөлж буйгаа илэрхийлсэн байна. Тэрээр энэ үзэл санаагаа COMEUP 2025 арга хэмжээний үеэр танилцуулж, нэг хүнтэй төстэй робот G-Dragon-ийн “POWER” дууны бүжгийг үзүүлсэн нь олны анхаарлыг ихэд татжээ.
Мөн тус компани KAIST-тай хамтран дэлхийн анхны робот идолыг дебютлэх зорилготой байгаагаа мэдэгдсэн бөгөөд эхний алхам болгон 12-р сарын 17-нд AI технологид суурилсан онлайн сонгон шалгаруулалт зохион байгуулсан байна. Энэ нь K-pop салбарт технологи, уран бүтээлийн хил хязгаарыг дахин тодорхойлох оролдлого болж байна.
Яагаад AI ба виртуал идолууд хүчтэй өсөж байна вэ?
Виртуал идолууд Солонгост цоо шинэ ойлголт биш. 1998 онд “Cyber Singer Adam” анхны виртуал дуучнаар дебют хийж байсан ч тухайн үеийн технологийн хязгаарлалтаас шалтгаалан урт хугацаанд амжилт олж чадаагүй юм. Харин өнөө үед AI, виртуал бодит байдал, дижитал харилцаа эрчимтэй хөгжсөнөөр хүн бус идолууд дэлхийн хэмжээний үзэгчдийг татах боломжтой болжээ.
Үүний тод жишээ нь виртуал хамтлаг PLAVE юм. Тэд хэдэн сая хувь цомог борлуулж, Сөүл хотын томоохон орднуудад амжилттай концерт зохион байгуулсан нь зөвхөн технологиос бус, хүчтэй хөгжмийн контент, нягт багийн ажиллагаа, сайн бүтэцтэй түүх өгүүлэмжээс шалтгаалсан гэж мэргэжилтнүүд үздэг.
Сэтгэл хөдлөл бол жинхэнэ амжилтын түлхүүр
Салбарын шинжээчдийн хэлснээр AI болон виртуал идолуудын амжилтыг зөвхөн технологи тодорхойлохгүй. Харин үзэгчидтэй үүсгэх сэтгэл хөдлөлийн холбоо, уламжлалт идолын соёл, дүрэм хамгийн чухал үүрэг гүйцэтгэнэ. Орчин үеийн залуу үзэгчдэд виртуал харилцаа бодит мэт мэдрэмж төрүүлдэг бөгөөд шууд чат, амьд харилцаа, хамтдаа хуваалцсан дижитал мөчүүд нь туршлагыг улам бодитой болгодог байна.
Сорилт ба боломж
Бүрэн AI-д суурилсан идолуудын хувьд сорилтууд ч бий. Итгэл, хариуцлага, хүн шиг “дутагдал”, хөгжих боломж зэрэг шинж чанаргүй бол тэднийг уран бүтээлч гэхээсээ илүү машин мэтээр хүлээн авах эрсдэлтэйг мэргэжилтнүүд анхааруулж байна. Гэсэн ч олонхи нь AI идолууд хүний идолуудыг орлохгүй, харин шүтэн бишрэгчдийн туршлагыг өргөжүүлэх үүрэгтэй гэж үздэг.
AI болон робот идолууд нь тасралтгүй харилцаа, хувь хүнд зориулсан контент, дэлхийн хаанаас ч хандах боломжийг олгох бол хүний идолууд бодит биеийн оролцоо, амьд эрч хүч, алдаа дутагдлаараа үзэгчдийг татсаар байх юм.
K-pop-ын шинэ үе
Galaxy Corporation-ийн энэхүү төлөвлөгөө нь K-pop салбар технологи, уран бүтээлийг нэгтгэсэн шинэ, өндөр хөгжилттэй үе рүү шилжиж байгааг илтгэж байна. Ирээдүйд хүний, виртуал, AI болон робот идолууд нэгэн зэрэг оршиж, үзэгчдэд илүү олон сонголт, илүү гүн гүнзгий харилцаа, шинэ төрлийн соёлын туршлагыг санал болгох цаг ойртож байна.























































Сэтгэгдэл ачаалж байна...